Klantenkaart

Klantenkaart

De spaarpunten kunt u (middels de pas en de app) sparen bij de deelnemende winkeliers. Deze staan in de deelnemerslijst aangegeven met een klantenkaarticoontje.

Hoe werkt het?

Als u nog geen spaarkaart heeft kunt u een spaarkaart kopen bij de deelnemende winkels voor € 2,50.

Download de App en start direct met sparen

Iedereen die wil kan onmiddellijk starten met sparen bij alle deelnemende winkeliers. Ongeacht of u al een spaarkaart van ons winkelcentrum had. Download de app en rond de registratie af in slechts een paar stappen.

Slim en gemakkelijk met de barcode

De nieuwe kaart werkt met een barcode. Deze barcode kunt u eenvoudig in uw smartphone opslaan. Daarvoor hebben wij de speciale Winkelcentrum Heinkenszand App. Dan heeft u altijd uw pasnummer + het actuele saldo + alle informatie over de deelnemende winkeliers en de laatste acties bij de hand. Hoe dit werkt leest u hieronder

Sparen met én zonder kaart in de App.

U kunt kiezen geen nieuwe kaart meer te nemen. Dat werkt heel eenvoudig. U download de app en u kiest voor de optie om een kaartnummer toegewezen te krijgen. Dit kaartnummer is dan alleen gekoppeld aan u en ook direct opgeslagen in uw smart phone.

Saldo online opvragen

Wilt u het saldo weten van uw spaarkaart en u gebruikt geen app? Dat kan eenvoudig door op deze link te klikken…

Als u toch liever een kaart in uw portemonnee bij u draagt, kom dan eerst deze nieuwe kaart ophalen. Daarna voert u het nummer van de nieuwe kaart op de app in. Zo heeft u én een fysieke kaart in handen én dezelfde kaart ook digitaal in de app op uw smart phone.

Voorwaarden klantenkaart

Artikel 1: Kenmerken van de klantenkaart

1.1 De klantenkaart is strikt persoonlijk.
1.2 Zij is voorbehouden aan gebruikers boven de 12 jaar.
1.3 Zij wordt aanvaard in de vermelde winkels.
1.4 De klantenkaart is eigendom van de deelnemer.

Artikel 2: Gebruik van de klantenkaart

2.1 bij zijn verschillende aankopen in de vermelde winkels, verzamelt de klant, via een terminal, zijn elektronische korting.
2.2 Elke teruggave van goederen door de verbruiker zal tot gevolg hebben dat de ontvangen korting zal worden afgetrokken van het door de winkel terugbetaald bedrag en niet van de klantenkaart.

Artikel 3: Verlies, diefstal, defect of annulering van een klantenkaart

3.1 Bij verlies of diefstal van de klantenkaart, zullen de geregistreerde kortingen niet op een nieuwe kaart worden overgezet.
3.2 Een defecte kaart moet teruggegeven worden aan de winkel. Het saldo van de opgespaarde punten op deze kaart zal, na nazicht, op een nieuwe kaart worden overgebracht.

Uw gegevens

Geef de gevraagde gegevens aan ons door


Winkelcentrum Heinkenszand

contactpersoon Mevr M. Rijk
Noordlandseweg 12
4451 RM Heinkenszand

telefoon 06-50842197

e-mail: info@winkelcentrumheinkenszand.nl